Öğrenci Memnuniyeti Araştırması Raporu 2019
Üniversitemiz Kurumsal Eğitim Kalite Güvence Sisteminde, eğitim kalitesi ve niteliğinin geliştirilmesi araçlarından biri olan iç paydaş olarak öğrencilerimizdir. Bu açıdan öğrencilerimizin görüş beklentilerinin belirlenmesine bağlı olarak 2019 yılında yürüttüğümüz öğrenci memnuniyeti araştırması bulguları Şubat-2020 sonunda yayınlandı. Araştırmada öğrencilerimizin; a) akademik hizmetler ve öğrencilerle ilişkiler, b) akademik danışmanlık ve rehberlik hizmetleri, c) akademik, sosyal ve kültürel ortam, d) yönetsel hizmetler, e) öğrenci işleri, f) kütüphane hizmetleri, g) sağlık hizmetleri, h) beslenme, ı) öğrenme ortamları, j) fiziki ortamların temizlik ve bakımları, k) ulaşım ve güvenlik hizmetleri ve l) diğer hizmetler, 12 alandaki beklenti ve memnuniyetini içermektedir. Öğrencilerimizin beklenti ve memnuniyetine ilişkin araştırma bulguları doğrultusunda, üniversitemiz ilgili alanlarında gerekli iyileştirme ve geliştirme çalışmaları yürütülecektir.